Merhabalar,
Kardeşim okulda 3D eğitimine başlamış, fakat bilgisayarı bozuldu yarın ödevi yetiştirmesi gerekiyor . Muhtemelen beginner seviyesi bir ödevdir bu konuda yardımcı olabilecek biri var mı ?
Ödevin konusu resimde yazıyor, bu gece yapabilecek bir arkadaş bana DM yoluyla ya da whatsappdan ulaşırsa çok sevinirim.
https://wa.me/+905315626147
http://prntscr.com/vauqbg
Çok basit 3D çizime ihtiyacım var
2
●104
- 31-10-2020, 22:09:24
