• 06-09-2018, 23:31:01
    #1
    Arkadaşlar merhaba
    3D studio max programını nereden indirebilirim.
    Ücretsiz versiyonu var mı.
    Şimdiden teşekkürler.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 06-09-2018, 23:35:02
    #2
    tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba
    3D studio max programını nereden indirebilirim.
    Ücretsiz versiyonu var mı.
    Şimdiden teşekkürler.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

    https://www.autodesk.com/products/3d...free-trial-dts

    Deneme lisansı sonrasında ücreti ile sitesinden satın alabilirsiniz.
  • 06-09-2018, 23:36:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ben 2 yıl ücretsiz kullanıyorum öğrencilere 2 yıl veriyor 2018 buyur link burda hocam
    https://www.autodesk.com.tr/products/3ds-max/free-trial
  • 07-09-2018, 00:11:10
    #4
    aksamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 2 yıl ücretsiz kullanıyorum öğrencilere 2 yıl veriyor 2018 buyur link burda hocam

    https://www.autodesk.com.tr/products/3ds-max/free-trial


    Öğrencilik bitti bilgi istiyor mu ?


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi



    Güncel acil.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 07-09-2018, 03:44:44
    #5
    tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncel acil.
    https://www.autodesk.com/education/f...ftware/3ds-max

    Şirket öğrenci uygulaması üzerinde sorunları gidermek için çalışıyor ve lisans anahtarları hazırlıyormuş.
    Şuanda öğrenci lisansı aktif değil yani.

    Programı kullanmak istiyorsanız paylaştığımız linkten deneme sürümünü indirin kurun beğenirseniz satın alırsınız.
    Bunun dışında tavsiye edilecek bir durum yok.
    Konu altından olası crck wrz vb illegal paylaşım yapılmaması adına kilitliyorum.