tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba
3D studio max programını nereden indirebilirim.
Ücretsiz versiyonu var mı.
Şimdiden teşekkürler.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

https://www.autodesk.com/products/3d...free-trial-dts

Deneme lisansı sonrasında ücreti ile sitesinden satın alabilirsiniz.