• 07-11-2014, 08:24:56
    #1
    Autocad çizimi üzerinden 3D max'te yaptığım 2 blok. umarım beğenirsiniz
  • 07-11-2014, 08:26:35
    #2
    güzel olmuş elinize sağlık. 3DMax'den pek anlamam ama V-Ray ile mi render aldınız?
  • 07-11-2014, 08:28:44
    #3
    Sağolun Hocam. Evet vray'de aldım renderı
  • 10-11-2014, 17:22:57
    #4
    Güzel olmus hocam tebrik ederim.
  • 11-11-2014, 08:03:59
    #5
    uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmus hocam tebrik ederim.
    Çok teşekkür ederim . İnşallah daha güzelini yaparım
  • 15-12-2014, 23:51:27
    #6
    Üstad bunu gözden kaçırmışım ben hangi ara yapıp paylaştın. Hızına yetişilmiyor vallahi. Eline sağlık bu da diğerleri gibi süper olmuş.
  • 16-12-2014, 08:05:20
    #7
    eywallah ustaa. yaptıkça paylaşmaya çalışıyorum. umarım gelecek tasarımlarımıda beğenirsin. : DD
  • 26-12-2014, 13:04:07
    #8
    çok temiz eline sağlık
  • 27-12-2014, 08:42:51
    #9
    jrmateja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok temiz eline sağlık
    Sağolun hocam. inşallah yakında daha iyilerini paylaşırım