• 16-11-2009, 23:16:02
    #10
    Sanırım domain bende kaldı. Ödeme bilgilerini PM alabilir miyim?
  • 16-11-2009, 23:20:03
    #11
    son 20 dk'yı da bekleyelim. sonra işlem yapalım. belki bir talip daha çıkar