• 31-07-2013, 06:12:20
    #1
    • Domain Adı : e444.net
    • Kayıt Tarihi : 13/07/2013
    • Bitiş Tarihi :13/07/2014
    • Kayıt Firması : NS
    • Transfer Ücreti : Firma içi transfer ücretsizdir
    • Minimum Fiyat : teklif üsülü veya pm isteyiniz
    • Hemen Al : 5x ve xxx teklifler değerlendirilir.


      Teklif verip, teklifi düşüren ya da iptal edenlere satış yapılmayacağı gibi, bir dahaki satışlarda kara listeye alınacaktır. Önce ödeme sonra domain şeklinde işlem olur. Açık arttırmayı kazanan 2 gün içerisinde ödemeyi yapmak durumundadır, aksi halde satış iptal olur, eksi itrade uygulanır.


      Domain tarafımızdan kullanılmamıştır, bilinen banları yoktur, alıcı kişi bunları kendi araştırmak durumundadır.

      Ödeme yolları: garanti bankası , Ptt, misli

  • 31-07-2013, 06:17:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    10 tl
  • 31-07-2013, 06:30:05
    #3
    ThePrivate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 tl

    teşekkürler.. aynı domain varsa bende senden satın alayım 10 tlye
  • 31-07-2013, 08:34:20
    #4
    11 tl.
  • 31-07-2013, 08:48:00
    #5
    Feyyaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler.. aynı domain varsa bende senden satın alayım 10 tlye
    Teklifleri beğenmeyeceksen alt limit koyarsın konuya. Adam 1 TL 'de diyebilir. Sonucta burda açık artırma yapıyorsun. Adamların verdikleri tekliflere saygı duyun lütfen.
  • 31-07-2013, 09:21:27
    #6
    quite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teklifleri beğenmeyeceksen alt limit koyarsın konuya. Adam 1 TL 'de diyebilir. Sonucta burda açık artırma yapıyorsun. Adamların verdikleri tekliflere saygı duyun lütfen.



    Kardes dikkatini cekerim bura acik arttirma bolumu deqil teklif usulu... Alt limitide 5x olarak belirledim tesekkurler..
  • 31-07-2013, 09:24:35
    #7
    Teklif usulü de artırmaya giriyor kardeş. Alt limit belirlemen iyi olmuş. Hiç olmazsa diğer arkadaşlar ona göre fiyat verirler
  • 31-07-2013, 09:25:58
    #8
    CNC
    Üyeliği durduruldu
    4 ü ben rakam olarak biliyordum ama harf olduğunu öğrendiğim iyi oldu.
  • 31-07-2013, 09:32:00
    #9
    quite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teklif usulü de artırmaya giriyor kardeş. Alt limit belirlemen iyi olmuş. Hiç olmazsa diğer arkadaşlar ona göre fiyat verirler

    Eyvallah kardes..


    CNC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 ü ben rakam olarak biliyordum ama harf olduğunu öğrendiğim iyi oldu.
    Biraz rahatsizim kardesim karakter yazicaqima harfli yazmisim..mod arkadaslar ins duzeltir )