2 kişiye satmak istediğim ancak 2. kişiye geri ödeme yaparak aldığım MSN Scriptini 1 kişiye bedava vereceğim.. script için 200ytl verdiği için ( duygugemisi ) scripti warezz'e düşürmeyeceğine inandığım kişiye vereceğim.
{ İtrader'i yüksek, forumda paylaşım yapmış olan birisi.. }
demo ( Msn Nickleri, Avatar, Smiley Deposu - yeşil bu, mavi temasını vereceğim. )
MSN SCRİPTİ > php > mysql > seo > yönetim paneli = 1 kişiye bedava
12
●1.802
- 06-03-2008, 19:29:47Üyeliği durduruldualabilirmiyim ? Söz veriyorum *****'e düşürmeyeceğim.
- 06-03-2008, 19:30:54Misafirkusura bakmayın arkadaşlar, scripti alan arkadaşı düşünerek paylaşım yapıyorum..kaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
msn'den yolluyorum ErolErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.. sağolasın ..