• 06-03-2008, 19:26:21
    #1
    Misafir
    2 kişiye satmak istediğim ancak 2. kişiye geri ödeme yaparak aldığım MSN Scriptini 1 kişiye bedava vereceğim.. script için 200ytl verdiği için ( duygugemisi ) scripti warezz'e düşürmeyeceğine inandığım kişiye vereceğim.

    { İtrader'i yüksek, forumda paylaşım yapmış olan birisi.. }

    demo ( Msn Nickleri, Avatar, Smiley Deposu - yeşil bu, mavi temasını vereceğim. )
  • 06-03-2008, 19:29:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    alabilirmiyim ? Söz veriyorum *****'e düşürmeyeceğim.
  • 06-03-2008, 19:30:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ben alabilrmiyim =)
  • 06-03-2008, 19:30:38
    #4
    Ben isterim
  • 06-03-2008, 19:30:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bende alabilirim kaan
  • 06-03-2008, 19:30:54
    #6
    Misafir
    kaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    { İtrader'i yüksek, forumda paylaşım yapmış olan birisi.. }
    kusura bakmayın arkadaşlar, scripti alan arkadaşı düşünerek paylaşım yapıyorum..

    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende alabilirim kaan
    msn'den yolluyorum Erol
  • 06-03-2008, 19:32:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Sabırsızlıkla bekliyorum .. sağolasın ..
  • 06-03-2008, 20:16:18
    #8
    Misafir
    gönderdim hayırlı olsun
  • 06-03-2008, 20:24:17
    #9
    sağlık olsun önemli olan paylaşmak biz alamasak bile alan arkadaş için sevindim script gzlmiş emeğine sağlık