2 kişiye satmak istediğim ancak 2. kişiye geri ödeme yaparak aldığım MSN Scriptini 1 kişiye bedava vereceğim.. script için 200ytl verdiği için ( duygugemisi ) scripti warezz'e düşürmeyeceğine inandığım kişiye vereceğim.
{ İtrader'i yüksek, forumda paylaşım yapmış olan birisi.. }
demo (
Msn Nickleri, Avatar, Smiley Deposu - yeşil bu, mavi temasını vereceğim. )