• 01-09-2013, 20:24:30
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Sucuk almak istiyorum geçen başyazı sucuğu geldi sevmedim ekşimişti belki kargodan.
    En iyi kayseri sucuğu hangisidir?
    Şahin,Saray Çiftliği
    önerilerinizi bekliyorum
    canınız çektiyse kusura bakmayın
  • 01-09-2013, 20:25:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hocam en iyisi Şahin bence tavsiye ederim..
  • 01-09-2013, 20:54:43
    #3
    Şahin sucuğu incelemişler. içinde böbrek parçaları ve kemik kırıntıları falan çıkmış başyazıcı ona göre temiz çıkmış. En güzel sucuk evde yapılan sucuk
  • 01-09-2013, 21:17:57
    #4
    Siz kurban bayramından sonra kayserinin orta halli mahallelerinde bir tura çıkın, balkonlardaki sucuklardan 1 tane isteyin eğer verirlerse bir daha hazır sucuk yemezsiniz

    19 yılım kayseride geçti çevremde hiç kimseye hazır sucuk aldırmıyorum
  • 01-09-2013, 21:23:44
    #5
    Hocam kargo ile sucuk siparişi verilir mi ? "Kokar, ekşir, bozulur"
    En iyisini gelip kayserili bir arkadaşının evinde yiyebilirsin yoksa o tür markaların yaptığı sucuklar gerçek Kayseri sucuğunun tadını vermez.

    Ama satın alıp yiyebileceğin en iyi sucuk Şahin. "Bulunduğunuz şehirde muhtemelen büyük marketlerde vardır."
  • 01-09-2013, 21:28:38
    #6
    benim yedigim en iyi sucuk arkadasin biri getirmisti..kasaptan almis..yakinda sucuk yapan kasap varsa bir dene derim..
  • 01-09-2013, 21:32:49
    #7
    bhiber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim yedigim en iyi sucuk arkadasin biri getirmisti..kasaptan almis..yakinda sucuk yapan kasap varsa bir dene derim..
    şimdi sucuk illaha kasapta olunca iyi olucak diye bir şart yok geçen kış 20 kg kıyma alıp yaptırak dedik kasaba hiçte hoş olmadı
    sucukta baharat önemli ve et önemli akdeniz hayvanı sap gibi oluyor walla ne hikmetse anadolu hayvanı lezzetli
  • 01-09-2013, 21:34:36
    #8
    oyle bir sart yokda benim yedigim en iyisi oydu..artik nerden aldiysa 10 numara sucuktu
  • 01-09-2013, 21:40:30
    #9
    bhiber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyle bir sart yokda benim yedigim en iyisi oydu..artik nerden aldiysa 10 numara sucuktu
    şanslıymıssın sen ya hocam bu arada canım çekti