Siz kurban bayramından sonra kayserinin orta halli mahallelerinde bir tura çıkın, balkonlardaki sucuklardan 1 tane isteyin eğer verirlerse bir daha hazır sucuk yemezsiniz

19 yılım kayseride geçti çevremde hiç kimseye hazır sucuk aldırmıyorum