bhiber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim yedigim en iyi sucuk arkadasin biri getirmisti..kasaptan almis..yakinda sucuk yapan kasap varsa bir dene derim..
şimdi sucuk illaha kasapta olunca iyi olucak diye bir şart yok geçen kış 20 kg kıyma alıp yaptırak dedik kasaba hiçte hoş olmadı
sucukta baharat önemli ve et önemli akdeniz hayvanı sap gibi oluyor walla ne hikmetse anadolu hayvanı lezzetli