Bir kaç alt konuda gördüm bir arkadaşımın konusunu. Ve fark ettimki yaşımız ve sorunlarımız aynı ama o kendini geliştirmiş.Kısaca bende kendimi tanıtayım.
Abdullah Ataş 10. Sınıf Öğrencisiyim. 2 Senedir Webmaster Forumlarıyla ilgileniyorum.Anadolu Lisesine gidiyorum. Ankara'da yaşıyorum.
- Yazılıma meraklı biriyim, fikirlerim var ancak hiç bilgim yok.
- Yeni şeyler öğrenmek istiyorum fakat kararsızlık ve karamsarlık yaşıyorum.
- Sunuculara meraklıyım fakat o konularda da bilgim çok az.
Forumda makale işleriyle ilgileniyorum ama yeni şeyler için sizden öneri ve destekbekliyorum.
Benden Ne Olacak ?
10
●403
- 13-05-2013, 03:11:03Bilgisayar Mühendisliği oku. Acele etmeden kendini yetiştir. İyi paralar kazanırsın.
- 14-05-2013, 17:19:21Selamlar,
Öncelikle böyle bi karar aldığın için senide kutlarım. Karamsarlığa düşme, ben kendimi geliştirdiysem sende geliştirebilirsin. Hangi alanlarda uzmanlaşmak istiyorsun? Hedefin nedir?
Bu arada İstanbula gelirsen ya da ben Ankarada olursam buluşup tanışabiliriz. - 14-05-2013, 17:30:41bu trend oldu sanırım benden ne olacak demek burdan moral/motivasyon almak için açıyorsunuz muhtemelen ama,
-akademik desteksiz bir yazılım /donanım kariyer planı yapmayın.
-Alaylı olarak işler yapabilirsiniz ama kariyer olmaz.
-Bu işleri ek özellik gibi düşünün artık. Farklı ve yakın dallar için OKUYUN.
Sonra sadece link satıp seoculuk yapan bazı abilerinize dönebilirsiniz.
Biraz sert ama doğrusu bu - 14-05-2013, 20:04:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Katılıyorum, ilk önce okumak gelir, sonrasında bu işlere yönebilirsin. her ihtimale karşı bir diploman olur, aç kalmassın, ama yine sen bilirsin.flashguru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2013, 21:26:39Üyeliği durdurulduhedefim html & php iyice öğrenmek. bu konuda neler yapabilirim ? Siz hangi yoldan gittiniz ?aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2013, 21:38:29Bilgisayar Mühendisliği oku. Bir arkadaşım 6000 TL alıyor ayda. Daha yaşı 30. Madem ilgilisin bu alana...
Kendini yetiştirme demiyorum. Yetiştir! Ama okulu ıskalama derim... - 14-05-2013, 22:07:25Benim arkadaşımda Bilgisayar Müh. mezunu ve 1 yıldır çalışıyor aldığı maaş 700 TL. Aynı meslek biri 6000 TL biri 700 TL aradaki fark kendini geliştirmekte. Nereyi okursan oku sevdiğin meslek olsun + kendini geliştir iyi yerlere gelirsin.MORATORYUM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
