aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,
Öncelikle böyle bi karar aldığın için senide kutlarım. Karamsarlığa düşme, ben kendimi geliştirdiysem sende geliştirebilirsin. Hangi alanlarda uzmanlaşmak istiyorsun? Hedefin nedir?

Bu arada İstanbula gelirsen ya da ben Ankarada olursam buluşup tanışabiliriz.
hedefim html & php iyice öğrenmek. bu konuda neler yapabilirim ? Siz hangi yoldan gittiniz ?