Bilgisayar Mühendisliği oku. Bir arkadaşım 6000 TL alıyor ayda. Daha yaşı 30. Madem ilgilisin bu alana...

Kendini yetiştirme demiyorum. Yetiştir! Ama okulu ıskalama derim...