Bir kaç alt konuda gördüm bir arkadaşımın konusunu. Ve fark ettimki yaşımız ve sorunlarımız aynı ama o kendini geliştirmiş.Kısaca bende kendimi tanıtayım.

Abdullah Ataş 10. Sınıf Öğrencisiyim. 2 Senedir Webmaster Forumlarıyla ilgileniyorum.Anadolu Lisesine gidiyorum. Ankara'da yaşıyorum.

- Yazılıma meraklı biriyim, fikirlerim var ancak hiç bilgim yok.
- Yeni şeyler öğrenmek istiyorum fakat kararsızlık ve karamsarlık yaşıyorum.
- Sunuculara meraklıyım fakat o konularda da bilgim çok az.

Forumda makale işleriyle ilgileniyorum ama yeni şeyler için sizden öneri ve destekbekliyorum.

Elbette Öncelik Ali Naci Arbak Hocam'a Ait.