MORATORYUM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisayar Mühendisliği oku. Bir arkadaşım 6000 TL alıyor ayda. Daha yaşı 30. Madem ilgilisin bu alana...

Kendini yetiştirme demiyorum. Yetiştir! Ama okulu ıskalama derim...
Benim arkadaşımda Bilgisayar Müh. mezunu ve 1 yıldır çalışıyor aldığı maaş 700 TL. Aynı meslek biri 6000 TL biri 700 TL aradaki fark kendini geliştirmekte. Nereyi okursan oku sevdiğin meslek olsun + kendini geliştir iyi yerlere gelirsin.