Bilgisayar Mühendisliği oku. Bir arkadaşım 6000 TL alıyor ayda. Daha yaşı 30. Madem ilgilisin bu alana...
Kendini yetiştirme demiyorum. Yetiştir! Ama okulu ıskalama derim...
Benim arkadaşımda Bilgisayar Müh. mezunu ve 1 yıldır çalışıyor aldığı maaş 700 TL. Aynı meslek biri 6000 TL biri 700 TL aradaki fark kendini geliştirmekte. Nereyi okursan oku sevdiğin meslek olsun + kendini geliştir iyi yerlere gelirsin.