• 29-01-2007, 20:36:10
    #1
    phpmyadmin le nasıl tablo oluştururuz?

    ben bi tablo daha oluşturmam lazım

    nasıl oluştururuz ?
  • 29-01-2007, 20:42:25
    #2
    sunucuoptimizasyon.com