• 23-12-2013, 21:53:44
    #1






    ilk üç fotoğraf bizim çekimimizdir
  • 23-12-2013, 21:56:30
    #2
    Vay arkadaş o ne öyle Yazın ders çıkışı yüzüyonuz mu? varmı oyle ımkanlar ya çılgın partiler?
  • 23-12-2013, 21:57:38
    #3
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay arkadaş o ne öyle Yazın ders çıkışı yüzüyonuz mu? varmı oyle ımkanlar ya çılgın partiler?
    Hocam göl olduğu için yüzmek biraz riskli ama iyi balık çıkar parti kısmı her üniversitede olduğu gibi var paranıza bağlı tabi
  • 23-12-2013, 22:00:04
    #4
    Bana parti lazım değil bizim de var partimiz espri olsun dıye yazdım Bence çok keyifli bir kampüs ortamı. Bilmiyordum ben cukurova nın oyle oldugunu. Bır arkadasım ordaydı alay edıyordum onunla meger cennet gibi kampusu varmış.
  • 23-12-2013, 22:03:09
    #5
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana parti lazım değil bizim de var partimiz espri olsun dıye yazdım Bence çok keyifli bir kampüs ortamı. Bilmiyordum ben cukurova nın oyle oldugunu. Bır arkadasım ordaydı alay edıyordum onunla meger cennet gibi kampusu varmış.
    Kampüsüne söyleyecek tek kelime yoktur gerek yerleşim olsun, gerekse doğası olsun daha koyamadığım ne manzaralar var özellikle gün batımında
  • 25-12-2013, 17:36:11
    #6
    Manzarasından daha önce çok kişi bahsetmişti.
    İnşallah eğitimi manzarasının gölgesinde kalmıyordur
  • 25-12-2013, 17:38:03
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    Bizim kuzen hazırlık okuyor, 4 aydır tek kelime ingilizce öğrenememiş, tabi kendi salaklığından da olabilir
  • 25-12-2013, 17:42:01
    #8
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim kuzen hazırlık okuyor, 4 aydır tek kelime ingilizce öğrenememiş, tabi kendi salaklığından da olabilir
    Hocam sesli güldüm
  • 26-12-2013, 02:20:47
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzeldir memleketimin üniversitesi.
    çok istedim orayı kazanmayı ama nasip değilmiş