Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay arkadaş o ne öyle Yazın ders çıkışı yüzüyonuz mu? varmı oyle ımkanlar ya çılgın partiler?
Hocam göl olduğu için yüzmek biraz riskli ama iyi balık çıkar parti kısmı her üniversitede olduğu gibi var paranıza bağlı tabi