Bana parti lazım değil bizim de var partimiz espri olsun dıye yazdım Bence çok keyifli bir kampüs ortamı. Bilmiyordum ben cukurova nın oyle oldugunu. Bır arkadasım ordaydı alay edıyordum onunla meger cennet gibi kampusu varmış.