• 25-10-2012, 00:04:31
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaslar kazanclarin düsün oldugunu gördüm ve inceliyeyim derken Youtube'un temasini degistirmis oldugunu gördüm. Suanda videolarin sag tarafinda kimsede reklam acilmiyor, sorun degil düzeltirler ama kullanicilarin yeni haline alismasi zor olabilir. Düsünceleriniz nasildir begenen varmi acikcasi ben begenmedim
  • 25-10-2012, 00:08:05
    #2
    Yeni tema güzelde bende hiç sabit kalmıyor 1 gün geliyor 10 gün yok ayrıca etki edeceğini pek sanmıyorum. yan reklamlara tıklayan pek yoktur sanırım ama video içi reklama tıklama oranı çok yüksek bazen bende kapatcam derken reklamlara tıklıyorum
  • 25-10-2012, 03:22:05
    #3
    evet sabit kalmiyor. bazi videolarda tema değişik bazilarinda değil benim hoşuma gitti ama daha güzel görünüyor. ve eminimki ilerde google plus ile birleştiricek birşeyler düşünüyorlar. cok gelişmeler olacak umarım
  • 25-10-2012, 10:12:38
    #4
    Bu değişiklik daha önceden vardı fakat kullanıcılara bırakılıyordu istersen kaldırabiliyordun
  • 25-10-2012, 12:26:08
    #5
    Arayüz denemesi bir aydır felan oluyor. Bir süre sonra varsayılan yapacaklardır. Videonun sağ tarafındaki reklamı mutlaka koyarlar, video sitelerinin en çok kullanılan reklam yerleşimi. Ki youtube en kazançlı yerleşimi zaten yapar. Bizi düşündüğü için felan değil de kendi kazancını artırmak için
  • 25-10-2012, 16:03:22
    #6
    fan42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arayüz denemesi bir aydır felan oluyor. Bir süre sonra varsayılan yapacaklardır. Videonun sağ tarafındaki reklamı mutlaka koyarlar, video sitelerinin en çok kullanılan reklam yerleşimi. Ki youtube en kazançlı yerleşimi zaten yapar. Bizi düşündüğü için felan değil de kendi kazancını artırmak için
    Katılıyorum niye bizi düşünsün ki kendi cebine gireni düşünüyor
  • 26-10-2012, 13:30:53
    #7
    Şua n ki teması müthiş.