Merhaba arkadaşlar,
İlk yapay zeka videomu yaptım. Yapay zeka kategorisinde konusunu açtım fakat video eklenmemiş öyle kaynadı gitti. Yeni başlangıç için sizce nasıl olmuş? Daha değiştireceğim çok şey var fakat ortaya bir şeyler çıksın istediğim için böyle yaptım.
Ayrıca youtube'da buna benzer videolar iş yapar mı shortta falan biraz daha geliştirsem videoları?
İlk Yapay Zeka Videomu Yaptım!
16
●866
- 28-01-2024, 23:36:02Elinize sağlık başarılı çalışma olmuş, yanlı bende bunu kovalıyorum max bu performansı yakalıyorum daha iyisi için yapay zekanın çok ilerlemesi gerek
- 28-01-2024, 23:37:47Güzel BİR senaryo, iyi bir hikaye ve kurgu ile iyi yerlere gelinebilir.