• 28-01-2024, 23:29:07
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    İlk yapay zeka videomu yaptım. Yapay zeka kategorisinde konusunu açtım fakat video eklenmemiş öyle kaynadı gitti. Yeni başlangıç için sizce nasıl olmuş? Daha değiştireceğim çok şey var fakat ortaya bir şeyler çıksın istediğim için böyle yaptım.

    Ayrıca youtube'da buna benzer videolar iş yapar mı shortta falan biraz daha geliştirsem videoları?
  • 28-01-2024, 23:30:54
    #2
    Gözler hariç güzel iş görür. Ama gözler korkunç
  • 28-01-2024, 23:34:31
    #3
    grafik felan güzel hocam elinize sağlık ama hikaye ile video uyuşmuyor sanki
  • 28-01-2024, 23:35:58
    #4
    Hocam hikaye ve video kopuk gitmiş. Tutarsızlık çok fazla. Fakat başlangıç olarak güzel. Üzerine düşersen daha kaliteli işler çıkartabilirsin.

    Bu arada üstteki arkadaşın dediğine ve yazdığım yazının altında yazan kişinin söylediklerine katılıyorum.
  • 28-01-2024, 23:36:02
    #5
    Elinize sağlık başarılı çalışma olmuş, yanlı bende bunu kovalıyorum max bu performansı yakalıyorum daha iyisi için yapay zekanın çok ilerlemesi gerek
  • 28-01-2024, 23:36:41
    #6
    Çocuklara yönelik içeriklerde mükemmeliyeti aramak gereksiz hocam bol bol üretin mutlaka tutanı olur zamanla güzelleşir
  • 28-01-2024, 23:37:47
    #7
    Güzel BİR senaryo, iyi bir hikaye ve kurgu ile iyi yerlere gelinebilir.
  • 28-01-2024, 23:38:09
    #8
    Başarılı valla üstüne düşersen çok çok güzel şeyler çıkar gibi hocam tebrikler
  • 28-01-2024, 23:50:44
    #9
    Güzel olmuş hocam ama sadece yüzümüze bakmak yerine daha çok olaylara baksa o anı yaşıyormuş gibi

    ozaman harika olurdu