• 30-09-2015, 14:38:35
    #1
    Merhaba arkadaşlar ****** forumuna üye oldum ama aktifleştiremedim, hayrına davetiye verebilek varmı?
  • 30-09-2015, 15:16:27
    #2
    xmuratx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar ****** forumuna üye oldum ama aktifleştiremedim, hayrına davetiye verebilek varmı?
    ******'nın özelliği nedir hocam ? Son zamanlarda çoğu kişi davetiye aramakta da ?
  • 30-09-2015, 15:56:40
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bi özelliği yok hocam bedava para dağıtmıyorlar millete bu davetiye olayıda yasaklanır yakında
  • 30-09-2015, 15:58:51
    #4
    elinde fazla olan varsa bende alabilirim.
  • 30-09-2015, 18:24:29
    #5
    Arayış devam ediyor
  • 30-09-2015, 18:26:06
    #6
    Hocam boşuna aramayın zaten adamlar 100 lira üyelik aktif ücreti koymuşlar davetiye gönderecek olanda para ister.
  • 30-09-2015, 19:01:30
    #7
    ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam boşuna aramayın zaten adamlar 100 lira üyelik aktif ücreti koymuşlar davetiye gönderecek olanda para ister.
    Hocam bulanlar nasıl buluyor, herkes 100 tl vermiş olamaz değil mi?
  • 30-09-2015, 22:57:04
    #8
    davetiye gönderdiğiniz kişi banlanırsa gönderen de süresiz banlanıyor o nedenle kimse kolay kolay göndermez.
  • 01-10-2015, 17:32:49
    #9
    Arayış halen devam etmektedir.