• 14-09-2014, 02:57:06
    #10
    yok yahu, elbet biliyorum ikisinin de kazandığının. ben işin geyiğindeyim. bu kanalların etik, ahlak denen şeylerle alakaları yok ki. garipsenecek bir şey değil.
  • 14-09-2014, 03:04:35
    #11
    mgmslck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hak ediyorlar, Google kazanacağına Star kazansın.
    Kardeş sen yanlış biliyon, google her tıklama için rtük'e para ödüyor, rtük kesinti yapıp star tv'yi ordan da çalışanlar arasında paylaştırılıyor.

    Cem yılmaz da reklam koymuş adam ordan mı kazanıyor anlamıyorum ki, muhtemelen ajansların işi bu videoyu yükleyen adam alıyordur parayı yada ajansın kasasına gidiyordur. Tabi tahmin işte ne kadar doğru.
  • 14-09-2014, 03:06:53
    #12
    Üyeliği durduruldu
    çok merak ediyorum o reklamlara tıklayan var mı
    çok film dizi falan izlerim. hiç bi reklama tıklamadım. itinayla X'e doğru mousumu götürüyorum yavaşca. sonra usulca tıklatıyorum gidiyor

    şu zamana kadar 1000 video izlediysem tıklayıp yan sekmede açtıgım reklam 10 15 i geçmez
  • 14-09-2014, 03:11:14
    #13
    1000/10= %1 to işte, adamlara yetiyor.

    200 bin izleme var. %1 ile tıklansa ki, içinde kaç tane reklam var, 2 bin tıklanma eder. şöyle diyeyim, serenay ya da çağatay'ın 1 bölümlük parasına yakınını çıkartır bunlar.
  • 14-09-2014, 10:05:07
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    O neydi öyle ya
  • 15-09-2014, 16:18:28
    #15
    Videoda çıkacak reklam sayısını youtube mi belirliyor? Yoksa biz ayarlaya biliyor muyuz?
  • 15-09-2014, 16:29:08
    #16
    Alan memnun veren memnun istediğimiz kadar şikayet edelim bişey olmaz
  • 15-09-2014, 18:56:52
    #17
    Reklam arasına film koymuş adam
  • 16-09-2014, 16:35:00
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TV'de normal reklam fiyatları saniyesi 6₺ disk başlayınca saniyesi 50-75₺ oluyor aynı ana birden cok talep varsa para konuşuyor

    Internettende aynı oranda gelir elde etmek istiyorlar


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi