Patner olduğundan dolayı mı böyle diyor...
9
●808
- 19-08-2014, 20:13:0524'ü diye bişey yok.Ben bu ay ödemeyi alalı 3 gün oldu örneğin geçen ay 27'sinde almıştım.Belli bir günü yok yani.greyder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2014, 21:57:50Paradiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülegreyder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCevaplarınız çok teşekkür ederim. Şunu da sormak istiyorum bu şekilde bir uygulamayı kim yapıyor bu sistem nasıl çalışıyor. Bunu yapan youtube mi? Ayrıca şunuda sormak istiyorum adsensesi giden telif gelen bütün hesaplarda kullanabiliyor muyuz? Yukarıda örnek verdiğim kanal bir tek video vardı. Teşekkür ediyorum.sasaleyte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2014, 22:12:24Anladım hocam bu normal adsese olayından daha iyi gibi. Sürekli ünlem oluyordu. ayrıca benim 8 aydık büyük izlenme hiti olan kalan hep boş boş durmuş oldu üzüldüm şimdi böyle bir şeyin olduğuğu öğrenice...greyder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu işlemi de youtube ayarlıyor hocam mantık nedir burdaki? Niye partner diye bir şey var? - 19-08-2014, 22:49:57- Ayrıca şunuda sormak istiyorum adsensesi giden telif gelen bütün hesaplarda kullanabiliyor muyuz?
demişsiniz,hayır kullanamazsınız.partnerlere girebilmeniz için kanal telif yememiş,o konuda sicili temiz olmalı.resmini eklediginiz sayfadaki yeşil yerler varya hocam,aynen öyle olucak yani orada kırmızı renkde biyer olmayacak. - 19-08-2014, 22:56:07peki hocam, bir video vardı ünlem işaretli size ait olduğunu ispatlayın diyordu bende bir şey yapmadım patren yapınca o yeşil oldu ama...fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle