Partnere geçmeli miyim?
14
●1.402
- 02-08-2014, 17:05:23Üyeliği durdurulduEvet ben de öyle düşünmeye başladım. Teşekkür ederim.Anatolyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2014, 18:57:42Üyeliği durdurulduyanlış bilgilendirme yapmayalım, partner izlenime falan para ödemiyor. şehir efsanesi.Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu sahibi arkadaşa gelince, net cevap verebilmem için kanalı görmem lazım. benim günlük 3-4k izlenimli özgün kanalım partner'e bağlı. çünkü adsense %23-24 oranda kesinti yapıyordu (genellikle herkesde %10-15) partner %20 kesinti yapıyor. hemde sabit yani bu ay %10 kesmiş diğer ay %25 kesmiş gibi bir derdin yok.
telif haklarını koruyor. partnerden önce özgün kanalıma sahte telif atıyorlardı, 4 aydır dertsiz tasasız gidiyorum. daha birçok detay var yaz yaz bitmez. - 02-08-2014, 20:01:10Hocam ben dedim gibi bu konuda uzman değilim ancak Musleranın videolarını izledim.Onun yalancısıyım.****** Muslera dedine göre tık değil izlenme başı ödüyor partnerler.Makale_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer yandan adsensede kesinti diye bir olay varmı ben birkaç kez ödeme aldım ve hiç kesinti olmadı