• 01-09-2013, 22:26:19
    #1
    bir düşüncem var ancak şiddet ve kan var bu sebepten ban yer miyim diye düşünüyorum sizce ne yapmalıyım?
  • 01-09-2013, 23:37:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Siddet, Savas vb icerikler yasak diye okumustum politikalarda.

    Samsung Galaxy S3 tapatalk 2 ile gonderildi.
    Yazim yanlislari varsa affola.
  • 01-09-2013, 23:40:32
    #3
    Evet artık yasak geldi. Hatta ban yiyen de oldu r10'da.