• 20-01-2013, 20:31:18
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.



    Bence yakın bir zamanda youtube sadece para kazanmak için açılmış tüm hesapları kapatacak. Aslında Youtube insanları bir şeyler üretmeye ve bu şekilde para kazanmaya yönlendirmeye çalışıyor ama sonuç ortada. Şunuda söylemeliyim bunu en çok yapanda Türklerdir bir şeyler üretmeden hazıra konmaya çalışmak.
  • 20-01-2013, 20:33:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    o videoların sahiplerinin hepsi türk değilse bende birşey bilmiyorum
    sonra neden türkler vay efendim türklere tbm niye düşük niye bize tolerans yok


    EDİT : Sağdaki nicklerden gördüğüm kadarıyla 2'si r10 üyesi
    accident ve eren şengül videoyu aratınca kardelenkurt oda buranın üyesi ifşa etmek istemem ama olay bu
  • 20-01-2013, 20:33:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    rezalet... Sabahtan beri anasayfamdaki fragmanları kaldırmanın yollarını arıyorum. Önceden ne izlediysem ona benzer videolar önerirdi. Ama şimdi tamamen çöplük.
  • 20-01-2013, 20:34:20
    #4
    Üyeliği durduruldu
    2si kesin türk. kullanıcı adından belli. diğerlerini bilemem kullanıcı adını yabancı isimde almış olabilirler.
  • 20-01-2013, 20:34:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bunlarin %90'i Turk. bana kalsa Turkiye devleti youtube degil, youtube Turkleri engelleyecek artik.
    Sonra geliyorsunuz yok adsense niye bizi adam yerine koymuyor yok bu yok su...
    Suyunu cikartiyorsunuz her seyin.

    Insan biraz yaratici olur, thumbnail degistirir, basligini degistirir, descriptionu degistirir.

    Umarim herkes banlar da herkesin akli basina gelir.
  • 20-01-2013, 20:34:41
    #6
    ondan sonra dıyorlarkı ıyı kazananlar sırlarını nerden vıdeo bulduklarını acıklasınlar saklıyorlar bızde kazanak nıye saklıyorlar dıyorlar

    acıklarmı adam durum bu ıste saklamasında napsın bı acıklasın o yontemıde moka cevırmekte gecıkılmez
  • 20-01-2013, 20:37:10
    #7
    böyle olacağı belliydi. kapatılmaz ama bunu yapanlar 0.01 lerin peşinde koşmaya devam edecek.
  • 20-01-2013, 20:41:53
    #8
    abi zahmet edip başlığı değiştirin bari
  • 20-01-2013, 20:43:27
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gülmemek elde değil..