• 08-09-2024, 15:23:51
    #1
    ELEŞTİRİ VİDEOLARI ÇEKMEYE BAŞLADIM ÖNERİLERİNİZ VE ELEŞTİRİLERİNİZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ


    https://youtu.be/eelWzvvYx0Q
  • 08-09-2024, 15:24:53
    #2
    Mahkemeye her eleştiri videosu çeken kişi gibi siz de uğrayacaksınız.
  • 08-09-2024, 15:27:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Fazla sürmez maks 1 aya ifade çağırıyorlar.
  • 08-09-2024, 15:28:00
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mahkemeye her eleştiri videosu çeken kişi gibi siz de uğrayacaksınız.
    Başıma iş gelme ihtimali çok yüksek yani
  • 08-09-2024, 15:28:18
    #5
    Suçu işleyeni değil, suçu eleştireni içeri atmayı çok seviyorlar bilginiz olsun
  • 08-09-2024, 15:29:14
    #6
    Sokak röportajında eleştirdi diye hapse atılan genci unuttunmu. Sen direk video çekip planlı eleştri yapmışsın 😊

    Hiç bulaşma hocam. Her an evime polis gelecekmi korkusu sizi çok yorar ki mutlaka gelir.
  • 08-09-2024, 15:31:05
    #7
    Videoları da sil konuyu da editle başına niye iş alıyorsun . Rahatlık mı batıyor anlamadım ki
  • 08-09-2024, 15:33:11
    #8
    Sakın bu tarz işlere girme, hayatı sana zehir ederler.
  • 08-09-2024, 15:35:28
    #9
    DEVLET ve HÜKÜMET kavramlarını neden ayıramıyoruz biz?

    DEVLET sensin, DEVLET benim.. DEVLET biziz... DEVLET 2500 yıllık tarihe sahip bir yapının tamamıdır.

    HÜKÜMET sistemdir, Hükümet sistemi yönetendir. DEVLETİ eleştirmek diye bir şey yoktur. Söz konusu olamaz, Hükümet'i eleştirebilirsin. Hükümet Devleti senin benim ya da onların onayı ile yönetendir, en uzun hükümet 46 Yıl ile Kanuni Sultan Süleyman hükümetidir.

    Hükümet geçicidir, DEVLET EBEDİDİR!