• 25-05-2022, 22:38:34
    #1
    Oglumun kanali. Aslinda videolari oglum cekecek fakat ilk videosuna bakinca ders niyetiyle kendim cektim. Editleyip yayinladim. Bu olmus derseniz bu minvalde devam edecegim.

    Sizden ricam olumlu olumsuz yorumunuzu buradan yapmaniz. Oglum cok hevesleniyor ama biraz egitime ihtiyaci var tabi.


    Video
  • 25-05-2022, 22:42:12
    #2
    Tutar mı olarak değil de eğlence için hobi olarak yaparsa daha çok zevk alır. Öbür türlü tutar mı şeklinde yönlenirse başarısız olduğunda üzülme ihtimali yüksek.
    Eğlencesine çekmesini söyleyin sizde panellerden arada 3 5 izlenme atarsınız başarının tadına varmış olur böylesi daha iyi gibi bence.
    Başarılar dilerim.
  • 25-05-2022, 22:42:16
    #3
    Merhabalar

    İlkler her zaman tam istediğimiz gibi olmayabilir... önemli olan adım atmaktır devamlılık olduğunda zamanla kalite de artar.

    Hayırlı olsun
  • 25-05-2022, 22:42:18
    #4
    Hocam oglunuzu bahane edip kendinize oyun kanali acmis gibisiniz ,isin gercegi bu tur kanallar benim ilgimi cekmiyor iyi veya kotu yorum yapamayacagim ama insallah basarili olursunuz ben sizi tutuyorum 😁
  • 25-05-2022, 22:43:11
    #5
    Aslında samimi görünüyorsunuz hocam,yapmacık değilsiniz bence.Fakat çok fazla ses efekti ve gif konulmuş yerli yersiz,diye düşünüyorum.

    Onun dışında youtube danışmanlık ve youtube seo/anahtar kelime için ulaşabilirsiniz bana.
  • 25-05-2022, 22:44:54
    #6
    Heycanli ve sürükleyici ben keyifle izledim.
  • 25-05-2022, 22:48:18
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yorum yaptım 🙂
  • 25-05-2022, 22:50:40
    #8
    afaruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam oglunuzu bahane edip kendinize oyun kanali acmis gibisiniz ,isin gercegi bu tur kanallar benim ilgimi cekmiyor iyi veya kotu yorum yapamayacagim ama insallah basarili olursunuz ben sizi tutuyorum 😁
    diymi.cok eglenceli oyunmus zaten ben oglume gostermek için cekmistim
  • 25-05-2022, 22:51:43
    #9
    gayet güzel ben beğendim bu arada hocam çocuğunuz arkada ranzadaki ufaklık mı