Youtube abone almalı mıyım?
11
●426
- 28-03-2022, 23:41:27Hocam gördüğüm kadarıyla sadece zararı var satın alınan hizmetlerin. Yani şöyle söyleyeyim, bir videonun satın alınan hizmet ile 10.000 izlenmesi çok kötü bir şey. Oysa ki o video organik bir şekilde 100-200 bile izlense çok çok daha sağlıklı olur. Kısa bir şekilde şunu söyleyeyim, satın alınan hizmetler sadece sayıdır.