• 28-03-2022, 23:41:27
    #10
    Hocam gördüğüm kadarıyla sadece zararı var satın alınan hizmetlerin. Yani şöyle söyleyeyim, bir videonun satın alınan hizmet ile 10.000 izlenmesi çok kötü bir şey. Oysa ki o video organik bir şekilde 100-200 bile izlense çok çok daha sağlıklı olur. Kısa bir şekilde şunu söyleyeyim, satın alınan hizmetler sadece sayıdır.
  • 29-03-2022, 00:40:12
    #11
    aboneye vereceginiz parayı reklam olarak harcasanız sanki daha çok işe yarar...mesela içeriginizle alakalı kanallara,sosyal medya hesaplarına reklam vermeniz bence daha düzgün geri dönüşler getirir.
  • 31-03-2022, 15:49:25
    #12
    benimde kanalın izlenme süresi 4b yaklaştı bir kaç güne geçer diye düşünüyorum videolar özgün kendim çekip hazırlıyorum fakat abone az geliyor hafta da 0-5 arası bende abone alsam mı diye düşünüyordum pk açmak için