• 09-06-2006, 01:55:18
    #1
    imageshacks ve imagevenue yerine alternatif, güvenilir ve en önemlisi yerli bir resim hosting servisi kullanmak isterseniz www.imagehell.com umarım beğenirsiniz

    ayrıca vbulletin forumlarınızda bu servisi kullanmayı düşünürseniz



    Admincp > Stil yönetimi > -newreply , newthread ve editpost templatelerinde

    Alttaki Kodları Bulun;

    $disablesmiliesoption
    
    					</div>
    				</fieldset>
    Hemen Altına Aşağıdaki kodları Ekleyin;

    <fieldset class="fieldset"><legend>Buradan Resim Upload Edebilirsiniz</legend>
    <div style="padding:$stylevar[formspacer]px">
    <iframe src="http://www.hackhell.com/imagehell.php" scrolling="no" allowtransparency="true" frameborder="0" width="280" height="70"></iframe></div></fieldset>
    Kısaca özellikleri

    1.Ücretsiz üye olarak kendinize özel galeriler oluşturabilir resimlerinizi kendi klasörlerinizde barındırabilir, istediğiniz zaman kullanabilir yada silebilirsiniz.

    http://www.imagehell.com/out.php/i99_1.gif

    2.Hiç bir resim editörü kullanmadan eklediginiz resimleri kesebilir,küçültebilir yada büyültebilirsiniz !!!

    http://www.imagehell.com/out.php/i101_2.gif



    3.Upload yaptıgınız kutunun üstündeki "DOSYA EKLE" yazısına tıklayarak tek seferde kac dosya göndermek isterseniz ayarlayabilirsiniz.

    http://www.imagehell.com/out.php/i109_4.gif


    4.Resimleri sayfadan izlediginizde ör: http://www.imagehell.com/show.php/120_5.jpg.html mousunuzu resmin üzerine getirip
    mousun scroll'unu cevirerek resimlerinizi büyütüp kücültebilirsiniz..

    http://www.imagehell.com/out.php/i120_5.jpg

    Bunlar gibi daha sayısız süpriz özellikleri ile hepiniz imagehell'e davetlisiniz...
  • 09-06-2006, 01:58:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun
    Tam ploopluk resimler var burda
  • 09-06-2006, 02:06:36
    #3
    doc
    Üyeliği durduruldu
    arkadaş pop op dan başka bişi göremedim niye statik reklam almazsınızki onu anlamam bi bi dane de değil 3-5 dane arka arkaya çart diye açılcak pop engeli olmasa onun yerine bip bib diip duruyo sitene girince
  • 09-06-2006, 02:07:40
    #4
    latife yapıyorsun sanırım sıtede bırak popup ı text reklam dahı yoktur sen bence bı spyware programı ıle bılgısayarını tarat
  • 09-06-2006, 04:37:55
    #5
    Dark_Angel adlı üyeden alıntı:
    latife yapıyorsun sanırım sıtede bırak popup ı text reklam dahı yoktur sen bence bı spyware programı ıle bılgısayarını tarat
    hade len
    bide milleti yalancı cıkarıyonuz.
  • 09-06-2006, 05:01:45
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hayirli olsun siteniz

    Not: Evet sitenizden pop up aciliyor : http://ilead.itrack.it - Ilead title bar li bir komple flashtan olusan bir pop up penceresi.
  • 09-06-2006, 07:17:32
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Dark_Angel adlı üyeden alıntı:
    imageshacks ve imagevenue yerine alternatif, güvenilir ve en önemlisi yerli bir resim hosting servisi kullanmak isterseniz www.imagehell.com umarım beğenirsiniz

    ayrıca vbulletin forumlarınızda bu servisi kullanmayı düşünürseniz



    Admincp > Stil yönetimi > -newreply , newthread ve editpost templatelerinde

    Alttaki Kodları Bulun;

    $disablesmiliesoption
    
    					</div>
    				</fieldset>
    Hemen Altına Aşağıdaki kodları Ekleyin;

    <fieldset class="fieldset"><legend>Buradan Resim Upload Edebilirsiniz</legend>
    <div style="padding:$stylevar[formspacer]px">
    <iframe src="http://www.hackhell.com/imagehell.php" scrolling="no" allowtransparency="true" frameborder="0" width="280" height="70"></iframe></div></fieldset>
    Kısaca özellikleri

    1.Ücretsiz üye olarak kendinize özel galeriler oluşturabilir resimlerinizi kendi klasörlerinizde barındırabilir, istediğiniz zaman kullanabilir yada silebilirsiniz.

    http://www.imagehell.com/out.php/i99_1.gif

    2.Hiç bir resim editörü kullanmadan eklediginiz resimleri kesebilir,küçültebilir yada büyültebilirsiniz !!!

    http://www.imagehell.com/out.php/i101_2.gif



    3.Upload yaptıgınız kutunun üstündeki "DOSYA EKLE" yazısına tıklayarak tek seferde kac dosya göndermek isterseniz ayarlayabilirsiniz.

    http://www.imagehell.com/out.php/i109_4.gif


    4.Resimleri sayfadan izlediginizde ör: http://www.imagehell.com/show.php/120_5.jpg.html mousunuzu resmin üzerine getirip
    mousun scroll'unu cevirerek resimlerinizi büyütüp kücültebilirsiniz..

    http://www.imagehell.com/out.php/i120_5.jpg

    Bunlar gibi daha sayısız süpriz özellikleri ile hepiniz imagehell'e davetlisiniz...

    Dark_AngeL ; Bora webmaster forumlarına kadar geldiysen çok şey kaybetmissindir demek neyse hoş geldin ama forumlarında yaptigin camurları burada yapmaman dilegiyle.. Eski Bir modun..
  • 09-06-2006, 09:42:04
    #8
    vay hesaplaşma var

    neyse saol angel bende güzel bir image sitesi arıyodum myehost.de den sıkıldım

    BENDE RESSAMLAMI HESAPLAŞSAM :d
  • 09-06-2006, 10:05:18
    #9
    öncelikle umarım burdaki herkes Evocel nickli arkadaş gibi laubali değildir. imagehell sitesinde yukarıda tekrarladıgım gibi en ufak reklam bulunmamaktadır. Bu kadar herkesin bilgili olduğunu varsayarak böle birşeyi ana sayfada kaynak kodlarını goruntuleyerek ve kodları ınceleyerekte anlıyabılırsınız. Ayrıca burda imagehell'i size tanıtmak istememi bazı arkadaşlar sanki ben popup reklam almısımda sizleri siteye sokup 3-5 kurus daha fazla kazanmayı dusunmusum gibi lanse ediyorlar, okadarda mezarcı olmadıgımı bılmenızı ısterım öle birşeye ihtiyac duysam burda 3-5 kişiyi hedef almam 35bin tekilli kendi sitemde açtırırım o pop-up ı Nerdeyse bir aydır imagehell de karsıma hiç pop-up cıkmadı ama sayfada webstat4u sitesinin counter'ı bulunuyor js kullanılan tum counterlarda bole tilkilikler yapmak mumkun o yuzden o counter kodu yuzunden acıldıgını tahmın edıyorum.

    TrDns arkadasım bende bir webmaster'ım burdaki her arkadaşta zannediyorumki öle, aksi olan arkadaşın zaten burda ne işi olucak benim buraya gelmem bana birşey kaybettirmeyecek aksıne bana ve bu forumu birşeyler kazandırıcaktır Forumlarımda camur yaptıgım konusundada, forumlarımda yonetıcılık yapmayı basaramayan ve yöneticiliği alınan her üyemin nedense benimle yıldızı barışmıyor, o yüzden bu biraz sitem dolu birazda kırıcı mesajını cokta ciddiye almıyorum çünkü herzaman adil ve emeklere saygısı olan bir yönetici olduğumu düşünüyorum.