• 14-09-2007, 14:15:15
    #1
    Eksikleri sizce neler tavsiyeleriniz önerileriniz ? her konuda incelip yorumlarsaniz sevinirm.
  • 14-09-2007, 14:24:17
    #2
    Hiç mi yorum yok o kdr mi kötü ?
  • 14-09-2007, 14:28:50
    #3
    Misafir
    bk gibi bi site olmuş
  • 14-09-2007, 14:32:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ErmanAlibeyoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç mi yorum yok o kdr mi kötü ?
    Evet o kadar kötü.
  • 14-09-2007, 14:32:18
    #5
    sağol mert öyledir
  • 14-09-2007, 14:33:21
    #6
    loneny cevabindan neden nickinin lonely oldugunu anladim.
  • 14-09-2007, 14:40:11
    #7
    M3RT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bk gibi bi site olmuş
    +53. katılmamak elde değil.
  • 15-09-2007, 21:44:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    domain çok hoş içerikde güzel bişiye benziyor fazla incelemedim ama
  • 15-09-2007, 21:47:08
    #9
    ChaRiSMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domain çok hoş içerikde güzel bişiye benziyor fazla incelemedim ama
    domainin nesi hoş. Çok seviyon galiba