• 14-07-2007, 23:40:14
    #10
    izuner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alexa da ilk 500 de olmanız sitenizin wm sitesi olup alexa toolbar kullanmasıdır fazla övünmemek lazım
    Sonuçta o başarıyı vede kitleyi yakalamışlar
  • 15-07-2007, 00:58:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler.
  • 15-07-2007, 01:42:35
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ardanın site tarih oLdu. Seninkide böyle oLmaz umarım
  • 15-07-2007, 02:11:17
    #13
    BuRaCH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet haklısın toolbarın katkısı buyuk.
    fakat biizm yolumuzdaki sitelerde toolbar kulanıyor.
    beni art niyetli olarak algıladınız sanırım. "fakar bizim yolumuzdaki sitelerde toolbar kullanıyor" gibi bir cümle kurmasaydınız sizin şımarık vs bir tip olduğunuzu algılayacaktım. örnek olarak radmin tr de ilk 30 da olan sitesini sadece iyinetle kıyaslarkan alexa yı örnek göstermiştir. sizde diğer wm siteleri ile kıyasladığınızı belirttiniz. sevindim bu cevabınıza . demek istediğim buydu umarım anlamışdırsınızdır.
  • 15-07-2007, 09:55:03
    #14
    Üyeliği durduruldu
    evet sizi anladım..
    art niyetli olduğunuzu dusunmemiştim zaten
  • 15-07-2007, 12:41:52
    #15
    Abi seni msn ekledim. Sizin siteye üyeydim zaten. Selametle
  • 15-07-2007, 12:48:11
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba p4sali
    Burdaki msn eski msn'em şuanda bunu kullanmıyorum.
    Oyuzden beni orda bulamassın öenmli bişey varsa pm atabilirsin
  • 15-07-2007, 13:02:31
    #17
    tamam attım pm
  • 15-07-2007, 13:16:16
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Bende site hakkında bişey sorucam zannettmi