evet haklısın toolbarın katkısı buyuk.
fakat biizm yolumuzdaki sitelerde toolbar kulanıyor.
beni art niyetli olarak algıladınız sanırım. "fakar bizim yolumuzdaki sitelerde toolbar kullanıyor" gibi bir cümle kurmasaydınız sizin şımarık vs bir tip olduğunuzu algılayacaktım. örnek olarak radmin tr de ilk 30 da olan sitesini sadece iyinetle kıyaslarkan alexa yı örnek göstermiştir.

sizde diğer wm siteleri ile kıyasladığınızı belirttiniz. sevindim bu cevabınıza . demek istediğim buydu umarım anlamışdırsınızdır.