• 02-06-2010, 20:33:31
    #1
    www.hangiuniversite.com

    Uzun zamandır forumda mesaj yazma şansı bulamıyordum. Yeni bir site üzerinde çalışıyorduk, dün itibariyle siteyi açmış bulunuyoruz. Siz de görüş ve eleştirilerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum.

    EJDER
  • 03-06-2010, 16:13:06
    #2
    akşam arada kaynadı sanırım
  • 03-06-2010, 16:18:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    tasarım olsun yazılım olsun gerçektende geleceği parlak bir site

    başarılar

    ( üye oldum )
  • 03-06-2010, 17:11:48
    #4
    uNFearLesS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tasarım olsun yazılım olsun gerçektende geleceği parlak bir site

    başarılar

    ( üye oldum )
    Teşekkür ederim, sınava giriyormusunuz bu yıl?
  • 03-06-2010, 17:15:42
    #5
    Misafir
    Hasancım bu güzel proje için seni tebrik ediyor başarılar diliyorum.

    Bizim forumun hedef kitlesinede faydalı olacak bir platform öğrenci arkadaşlar için değerlendirelim derim

    www.hangiuniversite.com
  • 03-06-2010, 17:39:51
    #6
    1024 *768 çözünürlükte sayfa yana doğru kayıyor. Tasarım olarak beğendim, hayırlı olsun.
  • 03-06-2010, 17:48:36
    #7
    puana göre bölüm aramada ygs6 puan türünü seçince tüm bölümleri gösteriyor mühendislik tıp falan

    birde aldığımız puana göre arama eklense hoş olur.
  • 03-06-2010, 20:42:54
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Sayın Hasan Yaşar,
    siteniz hayirli olsun umarim beklediginiz gibi gelişir herşey
  • 03-06-2010, 22:23:31
    #9
    Mükemmel Başarılar.