• 30-06-2007, 09:18:20
    #28
    Güzel hatun ama abartı bi güzelliği yok.
  • 30-06-2007, 10:00:32
    #29
    Misafir
    hatun hos ama ses cacık
  • 30-06-2007, 16:04:18
    #30
    WoLeRiNe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen gün sunucudaki hesaplara bakıyordum resellerimden birisi www.gokce.biz 'i açmış
    evet o site resmi fan sitesi olcak.Rakip rakip
  • 02-07-2007, 02:51:12
    #31
    kaanmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet o site resmi fan sitesi olcak.Rakip rakip
    ne rakibi ? o site seninmi

    resmi siteye , resmi fan sitesi rakip olmaz bu 1.
    2. si resmi fan için Menejer ile görüştünüzmü ?

    Lütfen destekli sallayalım
  • 02-07-2007, 03:00:21
    #32
    bence avril özentisinden başka bişey deil
  • 02-07-2007, 03:16:56
    #33
    tasarım kötü olmuş ama hatunun sesi güzel
  • 03-07-2007, 16:11:25
    #34
    fena gacı
  • 04-07-2007, 09:32:18
    #35
    tasarım yenilendi
  • 14-07-2007, 18:07:03
    #36
    Yeni tasarım eskisinden daha iyi olmuş. Ama mozillada kayan yerler var bi kontrol et.

    Son günlerde Gökçe - Böörtlenli reçeli dinliyorum. Fena değil, ben beğendim sesi ve şarkı müzikleri güzel.