• 18-04-2007, 18:15:10
    #1
    MErhabalar

    bende dedim bi video sitesi acim..


    www.vidyo-izle.com


    Bi girip bakin yorum yapin...
  • 18-04-2007, 18:22:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sade ve güzel.

    başarılar
  • 18-04-2007, 18:43:22
    #3
    Tesekkur ederim..
  • 18-04-2007, 19:11:37
    #4
    gzl olmuş başarılar
  • 18-04-2007, 19:39:43
    #5
    vidyo değil de video olsa daha iyi olurmuş sanki
  • 19-04-2007, 18:34:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    en üstteki menünün banner görüntüsü var oraya dikkat.. başarılar
  • 19-04-2007, 18:44:02
    #7
    Üyeliği durduruldu
    yazı karakterlerini daha sade ve okunabilir yapabilirsin onun dışında güzel başarılar
  • 19-04-2007, 19:31:30
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun.
  • 19-04-2007, 21:49:09
    #9
    tasarım güzel olmuş.

    üstteki butonların fontlarını değiştirirsen dahada güzel olabilir.