• 18-03-2007, 16:40:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bildiklerimizi paylaşmak, bilmediklerimizi öğrenmek için bir Webmaster Forumu açmış bulunmaktayız. Sizleri de aramızda görmek isterim.
    Webmaster Forumu
    Başta davetiye sistemini kapadık. Forum daha sonradan davetiye sistemi ile çalışacaktır. Bilginize...

    Ayrıca yönetimde görev yapacak arkadaşlar aranmaktadır.

    Hepinizi aramızda görmek isteriz.
    Teşekkürler
  • 18-03-2007, 16:47:40
    #2
    Site acmak icin acılmıs gibi gozukuyor
  • 18-03-2007, 16:53:57
    #3
    Hayırlı olsun.
  • 18-03-2007, 16:56:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    logo yok .
  • 18-03-2007, 16:58:42
    #5
    Üyeliği durduruldu
    @k2an, Zamanla umarım fikrinden vazgeçiceksin

    @desperrado, teşekkürler. Sizi de görmek isterim

    @Webustad, Logo hazırlanmakta. Güzeli seçmek zor oluyo
  • 18-03-2007, 17:01:04
    #6
    ghurjhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @k2an, Zamanla umarım fikrinden vazgeçiceksin
    Konu eklendikce olabilir...
  • 18-03-2007, 17:05:26
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun
  • 18-03-2007, 17:09:53
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Teşekkürler hocam.
  • 18-03-2007, 17:39:40
    #9
    Misafir
    domain olmamış daha yaratıcı birşey olabilir.