• 25-02-2007, 20:10:07
    #10
    Misafir
    chemeng adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tasarım ve kodlama: mesut dadaş
    kodlama mı?
    <HTML>
    <HEAD>
    <TITLE>Mesut Dadaş Gayri Resmi Web Sayfası</TITLE>
    <META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=windows-1254">
    </HEAD>
    <BODY images background="bg.png" leftmargin="0" topmargin="0" marginwidth="0" marginheight="0">
    
    <center>
    <img src="index.JPG">
    
    </center>
    
    </BODY></HTML>


    al sana kod
  • 25-02-2007, 20:18:50
    #11
    Mesut sitedeki fontunu beğenmedim canım değiştir derim
  • 26-02-2007, 01:08:43
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Güzel index devamnı bekleriz
  • 26-02-2007, 02:06:20
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <HTML>
    <HEAD>
    <TITLE>Mesut Dadaş Gayri Resmi Web Sayfası</TITLE>
    <META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=windows-1254">
    </HEAD>
    <BODY images background="bg.png" leftmargin="0" topmargin="0" marginwidth="0" marginheight="0">
    
    <center>
    <img src="index.JPG">
    
    </center>
    
    </BODY></HTML>
    al sana kod
    He alın size kodlama +Rep

    @Üye
    Değişcem cem zaten bende beğenmedim
    Sadece o kenarlar ve altı çok hoşuma gitti

    @Anti
    Tamam anti devamını senin için yapcam

  • 26-02-2007, 03:23:27
    #14
    Mesut biraz daha uğraşırsan bence harika olur dadaş
  • 26-02-2007, 03:24:10
    #15
    Misafir
    hani la rep panelde gözükmüyo
  • 26-02-2007, 10:40:40
    #16
    allahtan gayri resmi oldu
    birde resmi yerine başka şey yazılsa
  • 26-02-2007, 16:21:56
    #17
    Misafir
    gay resmi mi demek istedin mahmut
  • 26-02-2007, 17:20:35
    #18
    Misafir
    destek aveteknoloji ne desteği