• 07-10-2005, 20:50:43
    #1
    Misafir
    arkadaşlar içerik olarak birazdan abanacam ama tasarım olarak site bitti sayılır sadece bir eksik var.

    yorumlarınızı bekliyorum

    www.komikalem.com
  • 07-10-2005, 21:28:02
    #2
    Misafir
    Süper bir site olmuş tebrikler serkan üstteki flasha bayıldım
  • 07-10-2005, 21:30:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sade ve güzel olmus karısıklık yok umarım kısa sürede güzel yol alırsın +flash oyun eklersen bir o kadar da güzel olur bol şans
  • 07-10-2005, 21:32:04
    #4
    Hayırlı olsun. Tasarım olarak gerçekten güzel olmuş. Özellikle üstteki flash güzel olmuş. Şahanda bitirdi beni.
  • 07-10-2005, 21:33:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Vay anam vay yurdum insanı bu kadar kalite siteler edebiliyormuydu.

    Valla son zamanlarda komik site furyası sürüp gidiyor , Gördüklerim arasında en iyisi diyebilirim.
    ellerine sağlık...
    tasarım ve ergonomi 10 numöro..

    YOLUN AÇIK OLSUN....
  • 07-10-2005, 21:34:21
    #6
    Üyeliği durduruldu
    flash çok gzl.tasarım sade ve şık olmuş.1-2 kodlamada esksiklik var onlarda giderilirse çok harika olacak.eline sağlık.Bol hitler
  • 07-10-2005, 21:53:49
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Gorunus guzel onceden de gezmiştim flaslar guzel ama işallah yonetim panelide bir o kadar güzeldir.kolay değil cunku 5 10 resimle bitmez neyse kolay gelsin başarılar dilerim..
  • 08-10-2005, 08:57:11
    #8
    Kardes ellerine sağlik her sekliyle güzel olmuş..
    Yalnız bazı resimlerin altında web site adresleri var onları kaldırsan daha iyi olur bence
  • 08-10-2005, 12:26:07
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    olum süper olmus yaşşa flash ı sen mi yaptın menude?