• 26-10-2006, 01:31:08
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Cidden site güzel olmuş ama biraz göz alıyor ufak tefek düzenlemeler olursa güzel olur
  • 26-10-2006, 09:13:37
    #11
    Üyeliği durduruldu
    tasarım çok hoş olmuş tebrikler.
  • 26-10-2006, 09:19:04
    #12
    vys
    Üyeliği durduruldu
    Site tasarımı güzel ama sponsorların reklam bannerini ve tavsiye etteki kutuların sarı olması da pek hoş değil..

    Onun dışında güzel site, başarılar .
  • 26-10-2006, 11:32:11
    #13
    Üyeliği durduruldu
    vys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site tasarımı güzel ama sponsorların reklam bannerini ve tavsiye etteki kutuların sarı olması da pek hoş değil..

    Onun dışında güzel site, başarılar .
    Çok Haklısın arkadaşım Renk Olarak Görüntüyü Bozuyor En kısa zamanda Sarıyı Beyaz Hale Çevireceğım ilgi çekmesi için değişik Bir Renk Olmasını Düşündüm Sarı olursa Göze Batar diye düşünüyorum
  • 26-10-2006, 11:42:45
    #14
    site fena değil ama renk uyumu biraz olmamış. Onu da oturtursun kardeş Sponsor bannerı biraz fazla büyük gibi göründü bana dikkatimi dağıtıyor
  • 26-10-2006, 12:42:43
    #15
    Misafir
    Site güzel Başarılar
  • 26-10-2006, 14:11:19
    #16
    Üyeliği durduruldu
    valla Sponsorlar harbiden büyükmüş ben bile yeni farkına vardım şu anda forum ile ugasıyorum zaten forumda bana yardımcı olabilecek arkadaşlar var ise cok memnun olurum Smf den anlayan mod lar almayı düşünüyorum
  • 26-10-2006, 19:06:12
    #17
    Üyeliği durduruldu
    doygun bi içerik var güzel olmuş
  • 26-10-2006, 19:40:40
    #18
    Üyeliği durduruldu
    site güzel olmuş başarılar