• 18-10-2006, 13:06:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    FRANSIZ KALMAYALIM! cok cok yeni ama bant yetiştiremiyoruz siteye
  • 18-10-2006, 14:53:19
    #2
    hayırlı olsun desteklemek gerekli ama ortalık ayrıca bu sitelerle doldu
  • 18-10-2006, 14:57:43
    #3
    Misafir
    Dolsun dolsun iyidir
  • 18-10-2006, 15:07:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun yenilerini bekliyoruz böyle sitelerin
  • 18-10-2006, 15:58:47
    #5
    Misafir
    Yanlız sitenın altında şöyle bişi dikkatımı cektı

    hosting : KALE Soft hosting, web hosting, co-location, colocation, bulundurma, kiralık hat, leased line, lease line, VPN, VPOP, data center, dial-up erişim, dial-up, e-posta, e-mail, ASP, .NET, PHP, Linux, windows server 2003, mail hosting, internet erişimi, s

    Ben bu tarz sıtelerde bu tarz lınklerın verılmesını sevmıyorum.Kişisel olarak
  • 18-10-2006, 16:42:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlız sitenın altında şöyle bişi dikkatımı cektı

    hosting : KALE Soft hosting

    Ben bu tarz sıtelerde bu tarz lınklerın verılmesını sevmıyorum.Kişisel olarak

    bisürü kişi saldiriyor ediyor, gunde 1gb band yiyyor, okadar olsun bence.
  • 18-10-2006, 16:43:19
    #7
    Misafir
    Sen bilirsin.
  • 18-10-2006, 17:42:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Fransa git gide geri çekiliyor ve Türkiye'de bir çok şirket boykotun olmasının bizlere zarar vereceğini,Fransız ekonomisinin %1 'inin Türkiye'den geldiğini söyleniyor,bence 2-3 haftaya boykot falan kalmayacak Fransa her geçen gün bir adım daha geri geliyor boşuna domain alıyor olabilirsiniz yani...
  • 18-10-2006, 17:44:30
    #9
    Üyeliği durduruldu
    aytug.akdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fransa git gide geri çekiliyor ve Türkiye'de bir çok şirket boykotun olmasının bizlere zarar vereceğini,Fransız ekonomisinin %1 'inin Türkiye'den geldiğini söyleniyor,bence 2-3 haftaya boykot falan kalmayacak Fransa her geçen gün bir adım daha geri geliyor boşuna domain alıyor olabilirsiniz yani...
    yapılanlar unutulmasın , site ilerisi için kalır. torunlarımız için. ki kalmalı bece.