• 13-04-2008, 20:13:14
    #10
    Üyeliği durduruldu
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun taner Eski dikişi tekrar tutturur işallah site
    eski ? ben öle bişey hatırlamıyorum..daima ileriye baktıgım için ,bu arada değerli yorumun için teşekkür ederim
  • 13-04-2008, 23:59:36
    #11
    bence kırmızı beyaz adobe tonlarında bir tasarım olmalı.
  • 14-04-2008, 10:50:34
    #12
    Üyeliği durduruldu
    önerin için teşekkürler dostum