• 02-08-2006, 21:36:55
    #10
    Domain kaydi 2004 bazi sebeblerden dolayi bi türlü baslayamadik yaklasik 30 gundur aktifiz umarim iyi seyler cikicak

    Ek bisiler yapmayi planliyorum... sizlerinde fikirleri varsa paylasirsaniz sevinirim..
  • 02-08-2006, 21:37:33
    #11
    + bi soru sorayim bari daha indexlenmedi nedir ?
  • 02-08-2006, 21:46:30
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Attığın mesaja göre rütben..
  • 02-08-2006, 22:27:39
    #13
    güsel bi sinerji yaratmışsınız çok güsel omuş
  • 02-08-2006, 22:34:19
    #14
    Bencede çok güzel olmuş gerek domain gerek tasarım ,logo... aslında dolu ama boş gibi duruyo..
  • 03-08-2006, 00:05:38
    #15
    tesekkur ederimm =)
    heue sey teenesil aslinda dolu ama bos gibi duruo demisin :P Nasi bisi oluki bu
  • 03-08-2006, 00:23:57
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun kardeş güzel olmuş Yaw bu bokla başlıyan domainler tutuyor heralde bizde mi boktan bir site yapsak, yanlış anlama yani bokla alakalı demek istedim
  • 03-08-2006, 00:30:03
    #17
    baska bokla baslayan siteler neler var ? domaini 2004 de aldm ben anca yeni yapiorumm =) daha 1 ay ollmadi gayet iyi gidior google flnda indexlemedi sitemap kastim sonradan reddetti hicöyle arama motoru ayarlari yok onlari ayarlarsam sanirim hitler articaktir suan duyum yoluyla ilerliyor sanirim böylesi daha iyi.
  • 03-08-2006, 00:39:49
    #18
    Üyeliği durduruldu
    r10 da arat *** diye olması lazım 1 2 hafta önce rastlamıştım