• 31-08-2005, 10:21:45
    #10
    Misafir
    Nette reklam ETTE reklam der bir ***** site yaparım
  • 31-08-2005, 11:56:07
    #11
    Misafir
    Alakasız isimden ******/***** site isimi çok kullanılıyor, kullanıcı siteye girdiğinde nereye girdiğini bilmiyor bile.
  • 31-08-2005, 12:23:49
    #12
    Misafir
    Reklm alma şansımız oluyormu öyle sitelere
  • 31-08-2005, 12:25:04
    #13
    Misafir
    valla aklıma girmeye çalışıyorsunuz galiba yok yok toplist yapayım ben en iyiyisi
  • 01-09-2005, 13:57:27
    #14
    Misafir
    Arkadaşlar Toplist kör topal buldum sonunda Acemiliğime verin bişeyler yapmaya çalıştım bi bakın bakalım nasıl oluyor

    Eksikler vardır kesin

    Beni eleştirebilirsiniz acımayın
  • 01-09-2005, 14:05:33
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bi bakalım nasıl olmuş.. www.nettereklam.net yazayım buraya firefoxu açmaya üşeniyom..
  • 01-09-2005, 14:06:20
    #16
    Üyeliği durduruldu
    tipiyle oyna biraz.. zaten gerisi script
  • 01-09-2005, 14:09:18
    #17
    Misafir
    oynasam neler yapıcamda bir parmak atıyorum hepten sapıtıyor site nereden buldum bilmemki oysa koy bir çıtır resmin en güzeli ama nerede sanal aleme faydamız olsun diye

    Script bulacaz diye uğraşıyoruz
  • 01-09-2005, 14:10:21
    #18
    Üyeliği durduruldu
    dizayn1st adlı üyeden alıntı:
    ben bi ara turkgolf.com u ***** site yapmıştım slogan da; "aman deliği kaçırmayın" dı
    Yaratıcı yurdum insanı Kopartıcı

    @Nettereklam
    Görselliğinden hiç bahsetmiyorum bile, çünkü bu konudaki eksiğini sanırım sen de görebiliyorsundur. Ama onun dışında script seçimi de yanlış. Boş durmasın anlamında kurduysan amenna ama dolu bir topliste dönüşmesi zor görünüyor bu scriptle.
    Eğer domain bende olsaydı o domain üzerinde Google Adwords reklam yayıncılığı hakkında bir içerik hazırlardım sanırım. Hatta çoğu reklam veren o konuda sıkıntı yaşadığı için Adwords reklam vereni olmak isteyenlere ücretli rehberlik dahi yapılabilir.