reklam der bir ***** site yaparım
nettereklam
21
●1.555
- 31-08-2005, 12:25:04Misafirvalla aklıma girmeye çalışıyorsunuz galiba yok yok toplist yapayım ben en iyiyisi
- 01-09-2005, 13:57:27MisafirArkadaşlar Toplist kör topal buldum sonunda Acemiliğime verin bişeyler yapmaya çalıştım bi bakın bakalım nasıl oluyor
Eksikler vardır kesin
Beni eleştirebilirsiniz acımayın
- 01-09-2005, 14:05:33Üyeliği durduruldubi bakalım nasıl olmuş.. www.nettereklam.net yazayım buraya firefoxu açmaya üşeniyom..
- 01-09-2005, 14:09:18Misafiroynasam neler yapıcamda bir parmak atıyorum hepten sapıtıyor site nereden buldum bilmemki oysa koy bir çıtır resmin en güzeli ama nerede sanal aleme faydamız olsun diye
Script bulacaz diye uğraşıyoruz
- 01-09-2005, 14:10:21Üyeliği durdurulduYaratıcı yurdum insanıdizayn1st adlı üyeden alıntı:
Kopartıcı
@Nettereklam
Görselliğinden hiç bahsetmiyorum bile, çünkü bu konudaki eksiğini sanırım sen de görebiliyorsundur. Ama onun dışında script seçimi de yanlış. Boş durmasın anlamında kurduysan amenna ama dolu bir topliste dönüşmesi zor görünüyor bu scriptle.
Eğer domain bende olsaydı o domain üzerinde Google Adwords reklam yayıncılığı hakkında bir içerik hazırlardım sanırım. Hatta çoğu reklam veren o konuda sıkıntı yaşadığı için Adwords reklam vereni olmak isteyenlere ücretli rehberlik dahi yapılabilir.