• 10-02-2008, 00:13:51
    #37
    radyobulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banner i yaklaşık 1,5 yıl önce bir arakadaşım yapmıştı yoksa ben bunu bile yapamam..
    ( Banner yapma isteyen olursa her zaman bu başlığa cevap olartak yazabilirsiniz.. )
    Host ve domaine gelince ise, domain işi çok yakında halledilecek güzel bir domain arıyorum.
    Host ise linux olduğu için asp yi desteklemiyor. Ona çözüm arıyorum.
    Microsoft çözüm bulamamıs arkadasım sen mi bulacan Php ile çalışman lazım
    Banner için de grafik bölümünde ücretsiz banner yapan arkadaşlar var onlardan isteyebilirsin.
  • 10-02-2008, 00:21:32
    #38
    ooppsss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Microsoft çözüm bulamamıs arkadasım sen mi bulacan Php ile çalışman lazım
    Yok o açıdan değil yeni bir hosta açmayı düşünebilirim anlamında söylemiştim.
  • 10-02-2008, 00:25:20
    #39
    ozman sorun yok arkadasım inş. en kısa zamanda kendi sitende yayına girersin
    Uyarı:Msj. 'ı tamamen bold yazmak ban sebebidir. Daha dikaktli olmanı tavsiye ederim.