• 25-05-2014, 22:24:39
    #10
    by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu doğanın armutun iyisini ayılar yer der demesine hitap ediyor
  • 25-05-2014, 22:26:34
    #11
    Bu bayanı sevmeyen tek kişi ben miyim acaba ?
  • 25-05-2014, 22:29:38
    #12
    Hocalar konumu fena dağıttınız, lütfen .)

    xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bayanı sevmeyen tek kişi ben miyim acaba ?
    Sanırım hocam .)
  • 25-05-2014, 22:31:35
    #13
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocalar konumu fena dağıttınız, lütfen .)
    Hocam ozman siteyle ilgili bir öneri verelim.
    Tema sanki daha canlı olabilir şahsen ben beğenmedim. Lütfen yanlış anlamayın
  • 25-05-2014, 22:32:14
    #14
    hasssttaasıyızz dedeeeeee
  • 25-05-2014, 22:32:48
    #15
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ozman siteyle ilgili bir öneri verelim.
    Tema sanki daha canlı olabilir şahsen ben beğenmedim. Lütfen yanlış anlamayın
    Evet hocam, şuan tema arıyorum ama bulamadım doğru düzgün MyBB teması, önerebileceğiniz bir tema var mı?
  • 25-05-2014, 22:34:52
    #16
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam, şuan tema arıyorum ama bulamadım doğru düzgün MyBB teması, önerebileceğiniz bir tema var mı?
    Hocam bu mevcut temaya göre sanki daha iyi
    http://destek.mybb.com.tr/showthread.php?tid=5681
  • 25-05-2014, 22:54:34
    #17
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu mevcut temaya göre sanki daha iyi
    http://destek.mybb.com.tr/showthread.php?tid=5681
    Teşekkür ederim hocam, kurdum düzenliyorum .)
  • 25-05-2014, 22:55:45
    #18
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam, kurdum düzenliyorum .)
    Rica Ederim Hocam. Umarım istediğiniz kitleye ulaşabilirsiniz.