• 02-01-2008, 18:14:14
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /home/eindirbe/public_html/dbs.php on line 4
    Hata: veritabanına bağlanılamadı!.Bilgiler yanlış
  • 02-01-2008, 18:18:36
    #11
    geçici bi sever hatası oluştu ama düzeltildi!
  • 02-01-2008, 18:24:29
    #12
    XeroX_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    etik olup olmamasına sen mi karar veriyon artı sen sordun mu ki izin aldın mı die güzel kardeşim artı yargısız infz yapma bir daha!
    tamam mı güzel kardeşim!
    bunu lugelas sorabilir sen değil artı zaten scripte para verdim aldım her hakkı ile beraber altına imazımı da atarım adı mı da yazarım!
    Lütfen dikkat!
    hem benim ücretsiz download ettiğimi ne biliyosun sen yav!
    sinir oldum akşam akşam yola çıkacam uzun bi yolculuk var önümde deli oldum ha!
    hakim misn sen ?
    tövbe tövbe 150 ytl verdim zamanında etik olmayan sonradan Lugelas denen adamın bunu dağıtmasıdır anladın mı!
    Neyse kardeşim kusura bakma o zaman sen bi üstteki mesajda ücretsiz değil demeseydin bende bunları yazmayacaktım tartışıp uzatmaya gerek yok neyin ne olduğunu biliyoruz
  • 02-01-2008, 18:34:55
    #13
    zafer,zamanında bende alayım dedim bu scripti sen fiyatı söylediginde vazgeçmiştim iyiki almamışım.eski siteni de bildigim için bişey söylememe gerek yok.gördügüm kadarıyla sadece domain degişmiş...ama bu domain içerige daha iyi olmuş,hayırlı olsun
  • 02-01-2008, 19:31:41
    #14
    tşk ederim Fatih kardeşim sağol bu arada ben gidiyorum siteler sana emanet ha server falan hata verirse sor ilgilen

    Enforcer54 sana gelince kardeş ben yanlış bişeyler yapmadım zamanında emeğimi verdim paramı verdim aldım!
    ama bazıları adamlığını ortaya koydu ücretsiz falan die dağıttı!

    her neyse herkese tşk edrm!
  • 02-01-2008, 20:09:31
    #15
    XeroX_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tşk ederim Fatih kardeşim sağol bu arada ben gidiyorum siteler sana emanet ha server falan hata verirse sor ilgilen
    Enforcer54 sana gelince kardeş ben yanlış bişeyler yapmadım zamanında emeğimi verdim paramı verdim aldım!
    ama bazıları adamlığını ortaya koydu ücretsiz falan die dağıttı!
    her neyse herkese tşk edrm!
    korkma kendi sitelerim gibi bakarım ( hergün sürekli bozar,sonra tekrar yaparım ) gözün arkada kalmasın yani,hayırlı yolculuklar
  • 02-01-2008, 20:14:04
    #16
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Domain güzel valla akılda kalır cinsten sitede güzel olmuş hayırlısı ne diyelim !